In

Summer Haul 2016

Heyy guys (:

Hoje venho-vos mostrar o que comprei nestas promoções de verão! Eu não comprei muita coisa como no ano passado, que foi vergonhoso. Em vez disso, comprei o que precisava. Se calhar, ainda vou fazer mais compras até os saldos acabarem, mas por agora é isto.
Os saldos eram bons, encontrei alguns bastante bons, mas não haviam muitos... Oh well, estou contente com o que comprei e isso é o que interessa!!
Eu fiz anos em Junho e recebi um presente da sephora, por isso não comprei todas as coisinhas neste haul.
Espero que gostem tanto como eu gosto (:

Até mais,
ML <3


Heyy guys (:

Today I'm going to show you what I bought on this summer sales! I haven't bought a lot like last year, that was a disgrace. Instead I bought what I needed. Maybe I'm going to shop more till the sales end but for now this is it.
The sales were great, I found really good deals but not much... Oh well, I'm happy with what I bought and that's what matters!!
Also my birthday was in June and I received a present from sephora, so I didn't spend money in all of the goodies in here.
Hope you enjoy it as much as I do (:

Till next time, bye!!
ML <3


Blouse: Pull&Bear
Jeans: Pull&Bear

Shirt: Mango
Jeans: Pull&Bear

Shirt: Springfield
Jeans: Pull&Bear

Shirt: Mango
Jeans: Pull&Bear

Shirt: Mango
Blouse: Springfield
Jeans: Pull&Bear

Kiko Smart Lip Pencil 703

Kiko Fine Art Eye Pencil 05

Kiko Hydrating Hand Fluid

Kiko Water Eyeshadow 209

Too Faced Melted Velvet

Presente Sephora

Bluebird

Related Articles

2 comentários:

Diz-me a tua opinião! :)